Τρίτη 24 Απριλίου 2007

Αργεί η ανανέωση...διαδικαστικά και νομικά προβλήματα

αγαπητοί μου συγνώμη που σας κρατάω σε αγωνία για τη νέα εμφάνιση, αλλά περιμένω να λύσω κάτι διαδικαστικά θέματα με το google γιατί στο δοκιμαστικό σάιτ που το έστησα μου είπαν ότι υπήρξε ένσταση από άλλο σάιτ για ένα copyright εικόνας που έχουν και είχα χρησιμοποιήσει στο δοκιμαστικό blog.
Με λίγα λόγια τρέχω και δε φτάνω, παλεύω να τους πείσω ότι το σάιτ τους δεν έγραφε τπτ για copyrighted εικόνες σε εμφανές σημείο και ότι θα την αλλάξω την εικόνα...
το google μου λέει πως θα μου σβήσουν το account αν του το ζητήσουν από το σάιτ και επιπλέον θα με επιβαρύνουν με διαδικαστικά έξοδα...τους απαντάω πως δεν υπαρχει καμία λογική στην απαίτησή τους αυτή και ότι το άλλο σάιτ δεν μπορέι να ζητήσει κάτι τέτοιο...
Anyway, τώρα τους έχω ζητήσει να μου στείλουν έγγραφο που να αποδεικύει ότι έχουν κατοχυρώσει τη συγκεκριμένη εικόνα ως copyright από κάποια επίσημη αρχή και το έγγραφο αυτό να έχει ημερομηνία πριν από τις 21/4/2007 που έκαναν την καταγγελία στο Google...

Τι να πεις... ελπίζω τις επόμενες μέρες να λυθεί το θέμα...

5 μουτζούρωσαν:

Ανώνυμος είπε...

Άντε, καλή τύχη, καλά ξεμπερδέματα και με το καλό να ανεβάσεις πάλι τα γκολ της Κυρίας, να δει και κανείς απ' αυτούς που δεν καταλαβαίνουν τι συνδυασμούς κάνει η Juve

Ανώνυμος είπε...

Ωχ ρε φίλε κοίτα τι μπορεί να πάθει κανείς.Ευτυχώς βέβαια που δεν έμπλεξες με καμιά μεγάλη εταιρία (ποια google μωρέ;) και έχεις ελπίδες να δικαιωθείς.Καλά ξεμπερδέματα :D

pintoX είπε...

σας ευχαριστώ σας ευχαριστώ! ελπίζω αύριο να το ανεβάσω επιτέλους να τα λύσω όλα τα προβλήματα

Unknown είπε...

Πλάκα με κάνεις;
Πώς το κατάφερες;

pintoX είπε...

@andrew
είδες? είμαι μοναδικός στο είδος μου :D