Πέμπτη 5 Απριλίου 2007

Εορτές !

Μεγάλη Πέμπτη σήμερα, οι περισσότεροι φεύγουν ή ετοιμάζονται να φύγουν για να εορτάσουν και φέτος το Πάσχα. Έτσι και εγώ αποχώρησα πρωί πρωί (με τη δροσούλα που λέμε) από την πρωτεύουσα και κατέβηκα κάτω από το αυλάκι (πολύ κάτω όμως...) στην όμορφη πατρίδα μου.
Απλά να σας ευχηθώ να περάσετε πολύ ωραία τις άγιες αυτές ημέρες, να ξεκουραστείτε, να προσέχετε με τα δυναμιτάκια, μπομπάκια, στρακαστρούκες κτλ επικίνδυνα πράγματα που θα πετάξετε (ή θα σας πετάξουν στο κεφάλι) το βράδυ της ανάστασης και προσέξτε επίσης ΠΟΣΟ και ΤΙ θα φάτε την κυριακή!!! Με ηρεμία παιδιά...μην κάνετε λες και έχετε να φάτε κανά χρόνο! Έτσι και αλλιώς ελάχιστοι νηστεύουν 40 μέρες και λίγοι νηστεύουν τη Μεγάλη Εβδομάδα, οπότε δεν έχει νόημα να ξεσκιστείτε στο φαΐ και μετά να παίρνετε 2-2 τα χάπια για το στομάχι!

Άντε καλή ανάσταση και καλό πάσχα σε όλους σας και προσοχή στους δρόμους ε!!!

Υ.Γ. Πάρτε και μια εικόνα (δική μου :P) της όμορφης πατρίδας μου (στο προφίλ μου βλέπετε ποια εννοώ) από το απέναντι βουνό!

0 μουτζούρωσαν: