Σάββατο 21 Απριλίου 2007

Ανανέωση ...

Σας έχω λείψει τις τελευταίες μέρες (ναι ναι παραδεχτείτε το...μπαίνετε εναγωνίως να δείτε αν έχω κάνει νέο ποστ κάθε 5' και μετά ανησυχείτε ότι έχω πάθει κα΄τι που δε γράφω...) απλά, παλεύω να κάνω μια ριζική ανανέωση στην εμφάνιση του blog και έχω μπλέξει με τα html/xhtml/javascript/css !

άντε καλή μου τύχη και καλό μου κουράγιο...
ελπίζω μέχρι δευτέρα να το έχω βγάλει στον κυβερνοαέρα!

3 μουτζούρωσαν:

Ανώνυμος είπε...

Ναι μας έχεις λείψει πάρα πολύ :(

Ανώνυμος είπε...

αναμένουμε την ανανέωση...δν πιστεύω να σε πιέζει κανείς αυτόν τον καιρό για τπτ φόρουμς κτλ ε?? :P

pintoX είπε...

σας θερμοευχαριστώ για την αγάπη που μου δείχνετε...
με συγκινείτε καλέ...
μπουχουουουουουουουου

πάει το έβρεξα το πληκτρολόγιο γμτ...

όσο για άλλα φόρουμς δε γίνεται...εγώ μόνο το blog μου έχω .. δεν το απατάω με τίποτα! είμαι μονοblogικός!

όλοι οι άλλοι που βλέπετε σε φόρουμς κ.τ.λ με αντιγράφουν