Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

Που είναι η βασίλισσα??? :D

Δυστυχώς δεν ήθελα να γράψω για μερικές μέρες για να μη χάσει την πρώτη θέση στο blog ο Πύραυλος αλλά δε γίνεται δυστυχώς, μιας και πρέπει να γιορτάσουμε το χθεσινό!
Τι έγινε χθες? Έλα ντε, απλά το χαρήκαμε :D
Τα αισθήματά μου για την ακατανόμαστη (ναι ναι τη Ρεάλ εννοώ) τα έχετε μάθει προφανώς με τα όσα γράφω εδώ στο blog μου σε προηγούμενα ποστ!
Επίσης, αυτό που (λογικά) δεν ξέρετε είναι η συμπάθειά μου απέναντι στην Bayern!
Βάλτε αυτά τα δυο μαζί και φανταστείτε τι γινόταν χτες σπίτι κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα!
Το πανηγυρίσαμε δεόντως βέβαια!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ!!!
προσέχτε τώρα έρχονται οι καταλανοί!
πόσα θα φάτε????

2 μουτζούρωσαν:

Ανώνυμος είπε...

και εγώ που είμαι σκέτο Juventus παντού και πάντα και για πάντα, θα υποστηρίξω τους γερμανούς καθότι στις τάξεις τους παίζει ο Salihamidzic, που έχει ήδη υπογράψει με την Κυρία και από τον Ιούνιο θα φορέσει τα bianconeri

Ανώνυμος είπε...

σωστός ο συνάδελφος!
ο sali είναι δικός μας το καλοκαίρι, οπότε ας την πάρει την κούπα φέτος :D