Πέμπτη 15 Μαρτίου 2007

Τα χίλιασα...

Ναι ναι είμαι ΒΑΘΥΤΑΤΑ συγκινημένος καθώς γράφω αυτό το κείμενο...
Ποτάμια δακρύων ρέουν από τα κατακόκκινα από το κλάμα μάτια μου, καθώς δεν μπορούν να πιστέψουν αυτό που βλέπουν! Με τα βίας με κρατάνε τα πόδια μου (καλά ντε δεν είμαι και όρθιος, αλλά αν ήμουν???), μου έρχεται μια ζάλη, μια σκοτοδίνη, ένα κάτι ρε αδερφέ...θέλω να βγω να το φωνάξω (αλλά μιας και είμαι σε νέα πολυκατοικία δεν το κάνω μη με πάρουν χαμπάρι από τις πρώτες μέρες :P)
Τι έγινε???

Έγινα τετραψήφιος :D :D :D :D Ο μετρητής μου έδειξε 1000 !!! 1000 views από το Σεπτέμβρη που άνοιξα αυτή τη γωνιά εδώ για να λέω ότι μου κατέβει στο κεφάλι και να σχολιάζω κυρίως τα αθλητικά δρώμενα. Να γράφω για τις αγαπημένες μου ομάδες και για ότι άλλο κατεβάσει η κούτρα μου.
Και μέσα σε αυτούς τους μήνες μαζί με το blog μου γεννήθηκε και ο Πύραυλος που πετάει από νίκη σε νίκη και τα κατορθώματά του εξυμνώ από ετούτη εδώ τη γωνιά!

Θα ήθελα λοιπόν πάνω απ' όλα να ευχαριστήσω το σεμνό και ταπεινό γούγλη που με φιλοξενεί, την οικογένειά μου, τους συμπαίκτες μου στον Πύραυλο, τον μάνατζέρ μου, τον σκηνοθέτη μου, τον παραγωγό, τους συνεργάτες μου και την ακαδημία γι'αυτό το βραβείο που μου δίνετε απόψε (oops λάθος μονόλογος φτου :S)
και να ευχαριστήσω και εσάς για την τιμή που μου κάνετε και με διαβάζετε :D

α και επιπλέον να ευχαριστήσω και τιμητικά τον 1000στό επισκέπτη μου αγαπητό "μπεεεεε" σε παλιότερο comment

P.S: να ζητήσω χίλια συγγνώμη και να ευχαριστήσω θερμά θερμότατα και την αγαπητή μας αρχηγό των Cheerleaders του Πυραύλου για τις καθημερινές (λέμε τώρα...) επισκέψεις και τα συχνά (λέμε τώρα...) σχόλια στα ποστ για τον Πύραυλο... THANKS :D

2 μουτζούρωσαν:

Ανώνυμος είπε...

άντε και 1.000.000 σου εύχομαι:P

pintoX είπε...

ουουουουουουουουου
στάνταρ σε έναν αιώνα πάνω κάτω θα τα πιάσω
thanks πάντως :P