Παρασκευή 11 Μαΐου 2007

29 (αφού έζησε και το ΑΡ και το λαπτοπ)

Ο φίλτατος Mike μου έδωσε τη σκυτάλη να απαντήσω σε 29 ερωτήσεις (πωπωωωω ούτε διαγώνισμα να έγραφα τέτοιο άγχος) οπότε, από την όμορφη (λέμε τώρα, δεν την έχω δει ακόμα γιανα κρίνω) Βιέννη, απαντάω!

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να το απαντήσω αργότερα?

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το ξυπνητήρι του κινητού...και όχι μια, ίσα με 15 φορές μέχρι να το πάρω απόφαση να σηκωθώ! Πάνε οι καλές εποχές που ξύπναγα ότι ώρα ήθελα χωρίς ξυπνητήρι και σηκωνόμουν αμέσως – τι δείχνει αυτό?

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Εκτός από όταν βλέπω τη φάτσα μου στον καθρέφτη? Δε θυμάμαι...βασικά δεν ξεσπάω σε γέλια εύκολα!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Πάντα έχω διάθεση για χιούμορ, αλλά και πάντα είμαι αισιόδοξος – αν και δε μου φαίνεται.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Μόνο ένα να πω?

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που δεν έγιναν σκόπιμα.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Μπορώ να διαλέξω χαρακτήρα τηλεοπτικό? Chandler :P Ιστορικό πρόσωπο είμαι ο ίδιος!

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Ποιοι ήταν παλιά? Βασικά δεν έχω ήρωες ή πρότυπα (παίζεται η ερώτηση τι εννοεί...). Αν εννοεί πρότυπα, δεν έχω. Αν εννοεί ήρωες, για μένα ήρωες είναι όλοι όσοι καταφέρνουν και επιβιώνουν στην κοινωνία μας χωρίς να έχουν κανένα στήριγμα.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Χμμμμμμμ......ποιο να διαλέξω? Καλύτερα είχα περάσει σε συνέδριο στη Δρέσδη 7 μέρες, που είναι πανέμορφη πόλη, αλλά και Λονδίνο – Μαδρίτη – Άαλμποργκ (την πρώτη φορά) είχα περάσει καλά! Γενικώς, στα ταξιδια (παρότι επαγγελματικά) μια χαρά περνάμε!

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν πολυδιαβάζω βιβλία πια, οπότε θα πω από τα παιδικά μου χρόνια την Πηνελόπη Δέλτα.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Σε άντρα??? Εμείς? Καλέ ξουτ!

12. … και σε μια γυναίκα;
Δυναμικότητα και αμεσότητα.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Αυτός που γράφει τα τραγούδια των Rammstein :D.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Α δε σφυρίζω όταν κάνω ντους...πως να σφυρίξεις καλέ όταν πέφτει το νερό στη μούρη σου? Πάντως αν τραγούδαγα θα τραγούδαγα το ένα νερό κυρα βαγγελιώ!

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Δε με έχει σημαδέψει κανένα...εκτός από κάποιο που μου είχε πετάξει στο γυμνάσιο μια φιλόλογος, το οποίο παρεπιπτόντως δεν προοριζόταν για μένα αρχικά, αλλά το βιβλίο βλέπεις είχε άλλους στόχους...λίγο κάτω από το μάτι μου!

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Awakenings – Ξυπνήματα...Απίστευτοι Robert De Niro και Robin Williams δυο πολύ αγαπημένοι μου ηθοποιοί! Την είχα δει αρκετά μικρός και είχα συγκινηθεί αφάνταστα και με έχει σημαδέψει.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Αλί αλί και τρισαλί να πω και εγώ τον Νταλί?

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μαύρο και μπλε...βασικά σκούρο να ναι και ότι να ναι!

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Αν πω τη φετινή πορεία του πυραύλου θα γίνω ρόμπα, αλλά θα πω το Mittelstuffe και ο βαθμός (και ο τρόπος που βγήκε) στα Μαθηματικά στις πανελλήνιες.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Johnnie Black, Dewars 12 (είχα τσακίσει τα δοκιμαστικά στο αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης πρόσφατα) και γενικά ουισκάκι!

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Άλλη ερώτηση περικαλώ...προσωπικά δεδομένα :D

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Βασικά την κακεντρέχεια, την ειρωνεία, την κακή πρόθεση κ.τ.λ

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Καλαθοσφαίριση τι άλλο?

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Κατσαρίδες :P

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν δε βλάπτουν κανένα και η αλήθεια θα στενοχωρήσει τον άλλον.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Μην ανησυχείς όλα θα φτιάξουν.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ήρεμα και χωρίς να το καταλάβω.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Πως όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα θα είναι πάντα χαρούμενα και ευτυχισμένα και υγιή!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Μόνο αυτόν τον καιρό? Πάντα είμαι στον κόσμο μου!

Να δώσω και εγώ με τη σειρά μου τη σκυτάλη στον "αδελφό" Minotavrs και στο φίλο Λάμπρο. Για να σας δω!
P.S: να δώσουμε μια πάσα και στη νέα μας εισαγωγή - iF...igeneia ?

4 μουτζούρωσαν:

Ανώνυμος είπε...

βλέπω πως το AP και ο Vaio δούλεψαν για εμάς στη συγκεκριμένη περίπτωση, ώστε να καταφέρεις να απαντήσεις:P
thx που αποδέχτηκες την πρόσκληση:D

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ για τη σκέψη αλλά, επειδή πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, επειδή πάει να πει και ως βλογγερ παραμένω δημοσιογράφος, τις συνεντεύξεις συνηθίζω να τις παίρνω εγώ και όχι να της δίνω -έτσι, αυτό είναι το μόνο βλογ-οπαίχνιδο στο οποίο δνε μπορώ να συμμετάσχω. Σε ευχαριστώ, πάντως και περιμένω να δείξεις στο κοινό σου τις μαγείες του Giovinco.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την προσκληση σε λίγη ώρα θα εχει ενημερωθεί σχετικά το blog μου. :) :) :)

If...ιγένεια είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση φίλτατε, θα δείξει βέβαια..