Τετάρτη 2 Μαΐου 2007

2000 +

Έφυγαν τα 1000... και όπως έφυγαν αυτά, έφυγαν και τα 2000...
όχι όχι δε μιλάω για ευρώ και την ακρίβεια της καθημερινότητας...αυτά μας τα λένε κάθε μέρα με αναλυτικότατα ρεπορτάζ οι "κύριοι κύριοι" των καναλιών και των "ειδήσεων" (γιατί αν αυτές των περισσότερων καναλιών της τηλεόρασης είναι ειδήσεις, εγώ θα πάω του χρόνου να παίξω στο ΝΒΑ - όχι ότι δεν αξίζω, αλλά πρέπει πρώτα να τελειώσω το PhD ώστε στην ομάδα που θα πάω να παίρνω και το ανάλογο επίδομα :P).

Ξέφυγα λίγο όμως...πάνε έφυγαν και τα 2000 hits στο blog μου!!! Και ενώ τα 1000 είχαν έρθει σε πάνω κάτω 6 μήνες, τα επόμενα χίλια ήρθαν σε λιγότερο από 2 μήνες...(για την ακρίβεια σε 47 μέρες)! Μέσα σε αυτούς τους 2 μήνες συνέβησαν πολλά καλά στη ζωή μου και ένα "κακό"...μεγάλωσα έναν ακόμη χρόνο - εξού και άλλαξα και το εύρος της ηλικίας που δίνω στην αυτοβιογραφία μου :P). Εγώ απλά θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ έστω και εσάς τους λίγους που κάνετε ένα κλικ στη σελίδα μου και ασχολείστε με αυτά που γράφω...δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το πλήθος των hits (έτσι και αλλιώς ούτε διαφημίσεις έχω ούτε πρόκειται να βάλω ποτέ), απλά χαίρομαι που βλέπω ότι αυτά που γράφω που και που τα διαβάζει κάποιος!

Έτσι, μετά από τα 2000 πάμε για το επόμενο χιλιάρικο...να είμαστε όλοι καλά χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!!

0 μουτζούρωσαν: