Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2006

Χειμώνας (πού 'ναι τος και δεν τον είδαμε εμείς???)

20 Δεκεμβρίου έχουμε σήμερα! Στο σωτήριον έτος 2006 !
Μέσα στο καταχείμωνο. Αλλά φέτος δεν έχουμε δει πραγματικό χειμώνα, ούτε πολύ κρύο, ούτε χιόνια, ούτε βροχές τίποτα! Και όλα αυτά στην ελλάδα.

Είπα και εγώ ο καψερός, δεν αισθάνθηκα χειμώνα στην Ελλάδα ας έρθω μια βόλτα στη Δανία, ψηλά είναι εδώ πάνω, νύχτα θα είναι σχεδόν όλη την ημέρα με εξαίρεση μερικές ώρες, που ξέρεις μπορεί να τα καταφέρω και να πετύχω χειμώνα. Πολλές ήταν οι πιθανότητες υπέρ μου, θυμόμουν και εγώ το -12 και το χιόνι πέρυσι στη Στοκχόλμη μέσα Φλεβάρη, ήρθα προετοιμασμένος για ανάλογα πράγματα!

Μου είχαν πει κιόλας πως πέρυσι τέτοια εποχή είχε απίστευτο κρύο με κάτι μέτρα χιόνι και περίμενα περίπου τα ίδια....

ΜΑΤΑΙΑ όμως :(

Χιόνια δεν έχει... Πολύ κρύο δεν έχει...έχει βέβαια τη δροσούλα του, αλλά όχι πάρα πολύ κρύο, ούτε καν το σκούφο μου δε φοράω! Η θερμοκρασία πρέπει να είναι λίγους βαθμούς πάνω από το μηδέν, που για τέτοια εποχή είναι σχετικά ασυνήθιστο!!

Τσάμπα τα γάντια, ο σκούφος, τα πουλόβερ κ.τ.λ. Το κασκόλ το χρησιμοποιούμε βέβαια, αλλά έτσι, για να μην το κρατάμε στα χέρια :D

Για να δούμε, θα συνεχίσει έτσι το πράγμα ή θα κρυώσει???

0 μουτζούρωσαν: