Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

Νυστάζω

Νυστάζω!
Θέλω να κοιμηθώ!
Ο οργανισμός μου ζητάει απεγνωσμένα μερικά λεπτά ύπνου!
Είναι Τετάρτη 8.30 το βράδυ και ξαπλωμένος στο κρεβάτι γράφω...τι γράφω? ότι μου κατεβαίνει στο μυαλό.
Πότε πήγε κιόλας 6 Ιουνίου δεν το έχω καταλάβει! Όπως μάλλον δε θα καταλάβω και το πως θα έρθει ο Ιούλιος...Τα έγραφα σε προηγούμενο ποστ μου, Μάιος και Ιούνιος είναι πάντα δύσκολοι μήνες, γιατί πέφτει πάρα πολλή δουλειά μαζεμένη και τρέχεις και δεν προλαβαίνεις, με αποτέλεσμα να είσαι πάντα κουρασμένος και να αποζητάς λίγη ξεκούραση.
Μέσα σε όλη τη δουλειά, βγάζει και η Eidos το νέο Tomb Raider Anniversary! Μας ρωτάει εμάς αν έχουμε χρόνο να παίξουμε??? Προφανώς και όχι! Δεν έχει σημασία! Το βγάζει...
Άντε εμείς μετά να μην το "αγοράσουμε"...αφού είμαστε "κολλημένοι με τη Lara"!
Έτσι λοιπόν σε όοοοολη τη δουλειά που είχαμε προστέθηκε και η Lara και έδεσε το γλυκό....
Δουλειά όλη μέρα, Lara όλη νύχτα... ύπνος πότε??? ποτέ :D
Γι' αυτό και εγώ λέω ότι

ΝΥΣΤΑΖΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

4 μουτζούρωσαν:

Unknown είπε...

γκρινιαρούλη .....για πρότεινε κανα μερος για διακοπες ..καμια φωτο ..κανα λινκ ....κατι τέλος παντων ..να την παλέψουμε μεχρι τότε

pintoX είπε...

θα οσυ ανεβάσω φωτό από Βουδαπέστη που θα πάω σε 2-3 εβδομάδες :P

Unknown είπε...

αντε ξυπνα ρε ...απο τετάρτη εχεις να γράψεις

pintoX είπε...

τι φωνάζεις ρε???
ορίστε με ξύπνησες :P